În zilele de sâmbătă şi duminică nu se procesează comenzi, iar livrarile se execută în funcţie de modalitatea de livrare menţionată de Cumpărător. În zile de sărbători legale, programul poate suferi modificări.
În funcţie de tipul de sărbătoare, orarul se va ajusta conform programului. Orarul se va posta pe site.
De asemenea, există cazuri excepţionale în care comenzile nu pot fi onorate din motive independente de Vânzător.
Când comanzi de la 1forall.ro, poți alege între opţiunile de livrare de mai jos.
Livrare prin curier
Livrarea pachetului către client se realizează prin intermediul firmei de curierat FAN Courier în sistem de curierat door-to-door către Cumpărător sau în punctele de desfacere, conform opţiunii Clientului.Pachetul poate fi urmărit din momentul plecării de la sediul Vânzătorului prin intermediul aplicaţiilor de genul selfAWB.
Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor şi va asigura transmiterea documentelor însoţitoare.
Termenul de livrare este între 1 - 7 zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii de către noi, în funcţie de tipul produselor / serviciilor comandate.
Nu suntem răspunzători pentru întârzierile ce pot apărea în procesul de livrare efectiv, după ce coletul a fost predat companiei de curierat.
Costul transportului diferă în funcţie de valoarea comenzii astfel:
Livrare prin Fan Courier (curierat rapid):
- 15 lei - pentru comanda cu o valoare mai mică de 200 de lei (pentru comenzile care se află în aria de acoperire a firmei de curierat Fan Courier);
- GRATIS - pentru comanda cu o valoare mai mare de 200 de lei (pentru comenzile care se afla în aria de acoperire a firmei de curierat Fan Courier).
Se va aplica un tarif de livrare suplimentar pentru comenzile livrate în locaţii unde Fan Courier nu are sedii.
Dacă pachetul nu va fi ridicat în termen de 3 zile lucratoare de la sediul FAN Courier, comanda va fi anulată şi produsul returnat la sediul Vânzătorului.
Livrarea prin Poșta Română:
Dacă clientul a ales ca opțiune de livrare Poșta Română, coletul va fi expediat cu confirmare de primire, iar timpul de expediţie şi costul aferent transportului este în funcţie de termenele şi tarifele impuse de Poşta Română. Costurile de transport vor fi suportate în totalitate de către client.Ridicare de la Vânzător:
Dacă produsele comandate sunt pe stoc la vănzător, prin selectarea opțiunii de "ridicare de la Vânzător", clientul îşi exprimă dorinşa de a ridica personal produsele, situație în care nu se mai percep taxe de transport. Ridicarea de la vânzător poate fi realizată în 1 - 7 zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii de către noi, în funcţie de tipul produselor / serviciilor comandate.Dacă Clientul a plătit deja comanda înainte de ridicare pentru a putea ridica produsele este rugat să se prezinte la adresa indicată de vânzător cu cartea de identitate.
Pentru persoanele juridice, este necesară şi o împuternicire din partea firmei.
În cazul refuzului repetat şi din motive neîntemeiate a unui colet livrat de către Vânzător, conform comenzii efectuate pe site-ul nostru, clientul este de acord ca datele personale să fie publicate în Baza Națională a Clienţilor Neserioși (ClientiNeseriosi.ro).