L-V: 8.00-16.00
În anul 1991, la Paris, Alain Milgrom a fondat o companie specializată în ambalaje textile, care a ajuns în scurt timp un actor important în acest sector. Fiind un entuziast al comunicării şi al modei, el a dorit să se schimbe şi chiar să reinventeze o altă sferă: cea de îmbrăcăminte promoţională. Pentru a face acest lucru, el a decis să creeze un nou mod de comunicare, folosind un alt tip de limbaj şi o nouă abordare. Astfel, a fost lansat brandul SOL’S®. Avantajul brandului SOL’S® este de a fi primul care a înţeles că realizarea produselor pentru piaţa publicitară ar trebui să se bazeze pe existenţa unor serii de haine confortabile, produse pentru a se potrivi cu o gamă largă de gusturi şi tendinţe.
SOL’S® a fost primul brand care a inovat cu adevărat, prin crearea primului tricou croit în mod exclusiv pentru femei, şi, prin urmare, a lansat prima colecţie dedicată femeilor, care a cuprins tipare şi culori la modă. Pentru a se diferenţia de standardul american şi a se mula pe tendinţele şi referinţele europene, SOL’S® dezvoltat bumbacul foarte moale şi fin ("ringspun"), care s-au dovedit un succes imediat. Acest tip de bumbac a fost adoptat acum de cele mai multe branduri. Pentru un confort sporit, SOL’S® nu a ezitat să creeze primul guler de tricou cu elastane