Brandul Anvil® a fost creat în anul 1899 şi a fost preluat de producătorul Gildan Activewear Inc. în anul 2012. A început prin a face echipamente de lucru, dar pe parcurs s-a transformat într-un brand de modă dedicat exprimării individuale. Istoria companiei de a crea articole de îmbrăcăminte de calitate se defineşte prin substanţă şi un stil proaspăt. Scopul brandului Anvil® este de a concepe produse relevante, îndrăzneţe, care spun ceva despre filosofia de viaţă a consumatorului lor.
Compania Anvil® fost unul dintre primii dezvoltatori şi utilizatori al bumbacului organic şi al P.E.T.-ului reciclat în conceperea articolelor de îmbrăcăminte. Pe parcursul evoluţiei mărcii, a rămas fidelă valorilor sale, prin încorporarea practicilor sociale şi de mediu, care includ un angajament de durată pentru mediu, oameni şi comunităţi. Energia eficientă, epurarea apelor uzate şi programele de reducere a deşeurilor, precum şi un angajament de integrarea pe verticală (deţine majoritatea facilităţilor în care se produc produsele companiei), asigură că aproape orice produs Anvil® a fost realizat într-un mediu de lucru sigur şi etic, unde fiecare persoană este tratată cu respect şi demnitate.